Thursday, August 28, 2014

Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Archivist Krakatau Posco

Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Archivist Krakatau Posco

Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Archivist Krakatau Posco

KOREAN INTERPRETER
  • Ages max. 35 years old
  • Min. Diploma (preferable majoring Korean Literature)
  • Fluent in Korean (written and oral)
  • Has experience in Korean company min. 1 year
  • Willing to work in Cilegon
  • Willing to be assigned to South Korea for assissting employee’s training
  • SENIOR AUDITOR
    • Male
    • Age : max 35 years old
    • Has experience in audit min 5 years
    • Min. bachelor degree majoring Industrial engineering or Accounting
    • Preferably hold audit certification
  • MIDDLE LEVEL PR PERSONEL & MEDIA RELATION
    • Age : max. 35 years old
    • Min. Bachelor degree majoring Public Relation
    • Has min. 3 years experience in multinational manufacturing company
    • Fluent in English
  • RESOURCE RECYCLING
    • Male
    • Min. Bachelor degree majoring Chemical or Environmental Engineering
    • Has experience in resource recycling min. 5 years (preferably in steel manufacture)
    • Fluent in English
  • ARCHIVIST
    • Bachelor degree majoring Archivist Management or Library and Information Sciences
    • Detail oriented
    • Has experience min. 2 year at archival unit
    • Has knowledge about archival automatic system
    • Fluent in English
  • Mohon untuk lebih cermat dan hati-hati dalam melamar pekerjaan, karena akhir-akhir ini banyak penipuan berkedok membuka lowongan kerja 2014. Terima Kasih atas kunjungan sobat, untuk mendapatkan update info lowongan kerja secara gratis silakan bookmark atau bisa follow akun g+ kami di blog ini. Admin berharap semoga anda bisa diterima di Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Archivist Krakatau Posco tersebut. Amiin

    Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Archivist Krakatau Posco Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Asmakah

    0 comments:

    Post a Comment