Saturday, August 30, 2014

Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco

Dalam rangka mengembangkan usaha, Krakatau Posco ingin mencari partner handal yang mempunyai skil mumpuni untuk bekerja di perusahaannya.

Info Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco

Yuk! Kita baca informasinya bersama-sama mengenai Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco di Cilegon di bawah ini :

Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco

KOREAN INTERPRETER
  • Ages max. 35 years old
  • Min. Diploma (preferable majoring Korean Literature)
  • Fluent in Korean (written and oral)
  • Has experience in Korean company min. 1 year
  • Willing to work in Cilegon
  • Willing to be assigned to South Korea for assissting employee’s training
  • SENIOR AUDITOR
    • Male
    • Age : max 35 years old
    • Has experience in audit min 5 years
    • Min. bachelor degree majoring Industrial engineering or Accounting
    • Preferably hold audit certification
  • MIDDLE LEVEL PR PERSONEL & MEDIA RELATION
    • Age : max. 35 years old
    • Min. Bachelor degree majoring Public Relation
    • Has min. 3 years experience in multinational manufacturing company
    • Fluent in English
  • RESOURCE RECYCLING
    • Male
    • Min. Bachelor degree majoring Chemical or Environmental Engineering
    • Has experience in resource recycling min. 5 years (preferably in steel manufacture)
    • Fluent in English
  • ARCHIVIST
    • Bachelor degree majoring Archivist Management or Library and Information Sciences
    • Detail oriented
    • Has experience min. 2 year at archival unit
    • Has knowledge about archival automatic system
    • Fluent in English
  • Demikian berita mengenai lowongan kerja di Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco khususnya untuk area Cilegon yang dapat admin sampaikan, semoga sahabat dapat bekerja di sana dan mendapatkan mimpi karir yang selama ini diidamkan.

    Lowongan Kerja Cilegon September 2014 Resource Recycling Krakatau Posco Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Asmakah

    0 comments:

    Post a Comment